Invitation til sæsonsstartsdag

 

For at skyde dette års fægtesæson i gang inviterer Hellerup Fægteklub alle klubbens medlemmer, forældre, frivillige og trænere til sæsonstartsdag lørdag d. 13 august.

Alle vores børne- og ungdomsfægtere under 15 og deres forældre er velkomne fra kl. 12 af, hvor vi sørger for let frokost, drikke og underholdning de næste timer – helt gratis! Det vil være Viktor Gaardsted, der står for underholdningen, som blandt andet vil bestå af boldspil og ballonfægtning. 

Fra kl. 18 af byder vi alle indenfor til middag, hvor vi også vil fejre nogle af de fantastiske resultater vores fægtere og trænere har opnået i den forrige sæson. Der vil være rig mulighed for at købe øl, vin, sodavand og en række lækre drinks fra vores bar, og festen stopper ikke før, de sidste er gået hjem! 

Prisen på middagen er 75 kr. og inkluderer mad og en velkomstdrink. 

Hvis man ønsker at deltage, skal man enten tilmelde sig på begivenheden på facebook (
www.facebook.com/events/267430436949539/ ) og evt. skrive antal deltagere fra familien, hvis i er mere end én, eller skrive til Christian Jauernik på cjauernik@icloud.com med antal deltagere. 

Tilmelding senest Torsdag d. 11/8 

Vi glæder os til at se jer alle! 

Mvh Voksenudvalget

 

To start this years fencing season Hellerup Fencing Club invites all of the clubs members, parents, volunteers, and trainers to the Start of The Season day, Saturday the 13. of August.

 

All of our young fencers under 15 years and their parents are welcome from 12 a clock where we will provide a tasty lunch buffet and entertainment the next hours – completely free of charge! Viktor Gaardsted will be responsible for the entertainment, which among other things will consist of ball play and balloon fencing.

 

From 6 a clock PM we invite everyone for dinner in the club, where we are also going to celebrate some of the fantastic results our fencers and trainers have accomplished during last season.  Our bar will be serving beer, wine and drinks all night, and the party won’t stop until the last man has fallen!

 

The price for for the dinner is 75kr and includes food and a welcome drink. You can pay in cash or by mobile pay at the event.

 

If you wish to attend, please register either on the event on facebook (www.facebook.com/events/267430436949539/ ) and write the number of participants from your family if you are more than one, or send a mail to Christian Jauernik on cjauernik@icloud.com with the number of participants.

 

Please register Thursday the 11/8 at the latest. 

 

We are looking forward to seeing you all!

 

Best regards Voksenudvalget

 

 

Hold i dag

Nyheder

Sponsorer

Instagram